
Viallinen tuote
Mikäli olet havainnut ostamassasi Sasta-tuotteessa vian tai muun valmistusvirheeseen viittaavan puutteen, voit tehdä reklamaation alla olevalla lomakkeella.
Pyydämme sinua kuvailemaan ongelman mahdollisimman tarkasti ja liittämään mukaan kuvia, jotka auttavat meitä arvioimaan tilanteen. Lomakkeella voit myös ilmoittaa ostopaikan ja ajankohdan, mikä nopeuttaa käsittelyä.
Käymme jokaisen reklamaation huolellisesti läpi. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian tilanteen selvittämiseksi ja jatkotoimenpiteiden sopimiseksi. Osana Sastan vastuullisuusfilosofiaa pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan viallisen tuotteen uudenveroiseksi - tämä on sekä ympäristön, että kestävän kulutuksen kannalta paras mahdollinen toimintatapa. Korjaamalla jatkamme tuotteesi elinkaarta ja kunnioitamme samalla niitä arvoja, joiden varassa olemme toimineet jo lähes 60 vuotta.
Seisomme tuotteidemme laadun takana - kiitos, että annat meille mahdollisuuden korjata tilanne.