Guarantee and Repair Service

Takuu ja korjauspalvelu

Annamme valmistamillemme vaatteille ja asusteille takuun materiaali- ja valmistusvirheiden varalle. Takuuaika on vähintäänkin 1 vuosi. Viasta riippuen takuunalainen tuote ensisijaisesti korjataan tai mikäli korjaus ei ole mahdollista, korvataan uudella samanlaisella tai vastaavanlaisella tuotteella. Gore-Tex® -tuotteiden GUARANTEED TO KEEP YOU DRY -lupauksen (vettä pitävyyden) osalta noudatamme Goren omia takuuehtoja (katso alla).

GORE-TEX TAKUU
Palvellakseen eri Gore-Tex-valmistajien asiakkaita tasapuolisesti ja samalla periaatteella, Gore hoitaa reklamaatiot itse. Goren oma kuluttajapalvelu arvioi tuotteen ja sen, kuuluuko tuote Gore Tex® -takuun piiriin. Korvauspäätös perustuu tuotteen kuluneisuuden ja iän perusteella tehtyyn yksilölliseen arvioon, ja takuu ei luonnollisestikaan kata säännöllisen käytön aiheuttamaa kulumista eikä virheellisestä käytöstä tai huonosta hoidosta johtuvia vaurioita. Takuu pysyy siis voimassa, mutta päätöksen korvattavuudesta tekee Gore itse eikä Sasta. Mahdollisissa Gore-Tex-takuuasioissa pyydämme olemaan itse yhteydessä Goren kuluttajapalveluun. Oheisena linkit Goren Consumer Service palveluun sekä tuotereklamaatiolomake. Puhelinnumero kuluttajaneuvontaan on 0800-2314 4000 kaikkialta Euroopasta.

https://www.gore-tex.com/
https://www.gore-tex.com/support/product-claims
https://www.gore-tex.se/
https://www.gore-tex.se/support/produkt-reklamation

Muistutamme vielä, että mikäli tuotteessa on valmistusvirhe, esimerkiksi neppari on irronnut, Sasta vastaa luonnollisesti viasta ja korjaa tai korvaa tuotteen.

KORJAUSPALVELUA JO VUODESTA 1969
Teemme valmistamiimme tuotteisiin liittyviä korjausompelutöitä malliompelimossamme. Tyypillisimpiä korjausompelimostamme kysyttyjä palveluja ovat vetoketjun vaihto, repeämien paikkaaminen sekä hihojen ja lahkeiden pidennykset ja lyhennykset. Korjaushinnastomme pohjautuu tuntiveloitukseen, 60 €/h. Postituskulut lisätään hintaan. Korjaamme tuotteita vain pestyinä ja puhtaina. Mikäli tuote vaatii pesua veloitamme 30€/tuote, 50€/puku. 

Korjauspalvelun hinnasto:
Korjaus 1/2h (minimiveloitus) 30 e
Korjaus 1 h 60 e
Vetoketjun vaihto  40 e
Hihat/ lahkeet, lyhennys/pidennys 45 e

Materiaalit sisältyvät hintaan. Asiakas maksaa postikulut. 

Korjattu tuote postitetaan postiennakkolähetyksenä, jolloin korjaus- ja lähetyskustannukset veloitetaan paketin luovutuksen yhteydessä. Pyydämme olemaan yhteydessä korjaustarpeesta etukäteen aina ennen tuotteen lähetystä joko sähköpostitse: sasta@sasta.fi tai puhelimitse +358 (0)207 424 430 (Asiakaspalvelu ma-to klo 10-13). Samalla annamme tarkemmat lähetysohjeet ja arvion aikataulusta.

Mahdolliset reklamaatio-/takuukorjaukset pyydämme lähettämään asianmukaisesti pakattuna osoitteella: 602 631 Sasta Oy / reklamaatiot
Eteläinen Kauppatori 4, 75500 NURMES

Reklamaatio tapauksissa paketin voit postittaa meille Postin asiakaspalautuslähetyksenä tunnuksella 602 631, jolloin lähetys on sinulle maksuton.Pakettiin pyydämme liittämään seuraavat tiedot:
• Lähettäjän yhteystiedot
• Lyhyt selvitys viasta ja mahdolliset erityishuomiot
• Kopio ostokuitista. Huomioithan, että tuote tulee toimittaa siistinä.

Mikäli tuote vaatii pesua ennen takuukorjausta, veloitamme pesusta erikseen 30 euroa. Mikäli katsomme, että tuotteen vika johtuu normaalista kulumisesta tai se on muuten itse aiheutettu (esim. pesuvirhe), takuu ei ole voimassa. Tällaisessa tapauksessa tuotteen mahdollisesta korjauksesta peritään maksu korjaushinnastomme mukaisesti sekä postituskulut. Korjausten ja reklamaatioiden käsittelyaika on keskimäärin 2-3 viikkoa. Muistathan pyytää ja ottaa talteen tositteen asiakaspalautuksesta postitoimipaikasta.